План щодо попередження булінгу в учнівському середовищі на 2023-2024 навчальний рік
ЗАТВЕРДЖУЮ
Член з комісії приймання передачі ДНЗ «Жашківський АТПЛ»
____________ Анатолій РИЖЕНКО
План заходів в ДНЗ «Жашківський АТПЛ»
щодо попередження
булінгу в учнівському середовищі на 2023-2024 навчальний рік
№ п/п |
Заходи |
Термін виконання |
Відповідальні за виконання |
1. |
Організація механізмів звернення для повідомлень про випадки булінгу (цькування). |
Вересень |
Адміністрація, практичний психолог Савченко О.Ю. |
2. |
День відкритих дверей у практичного психолога |
Кожного другого вівторку місяця |
Практичний психолог |
3. |
Організація та проведення тижня: «Стоп булінг». |
Вересень |
Соціальний педагог, практичний психолог |
4. |
Уроки відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших» |
Жовтень |
Соціальний педагог, практичний психолог, класні керівники. |
5. |
Здійснювати постійний контроль щодо запобігання агресії з боку педагогічних працівників до учнівської молоді відповідно до наказу МОН України від 25.12.2006р. №884 «Про вжиття додаткових заходів щодо профілактики та запобігання жорстокому поводженню з дітьми». |
На протязі навчального року |
Заступникам директора Прохорчук Л. В., Волоховій Н.П., старшому майстру Чан-хі О.С.. |
6. |
Створити Комісію щодо розгляду випадків булінгу(цькування). |
Вересень |
Адміністрація, заступник директора з НВихР, соцільний педагог |
7. |
Долучати до профілактичної роботи лідерів учнівського самоврядування. Проводити тематичні засідання учкому «ТЕМП» з метою попередження булінгу в учнівському колективі.
|
1 раз у місяць За потреби |
Заступник директора з НВихР Практичний психолог Соціальний педагог Президент ліцею |
8. |
Бесіда-тренінг: «Толерантність як умова спілкування». |
Листопад |
Соціальний педагог |
9. |
Обмінюватися інформацією між собою про профілактику булінгу та приймати термінові дії в разі їх виявлення. |
Постійно |
Адміністрація Психолог, соціальний педагог Педагогічні працівники |
10. |
За потреби підключати представників органів місцевого самоврядування, соціальні служби, правоохоронців, громадські організації.
|
За потребою |
Адміністрація закладу класні керівники майстри виробничого навчання |
11. |
Анкетування за методикою «Агресивна поведінка» (за Є. Ільїним та П. Ковальовим) |
Протягом року |
Практичний психолог |
12. |
Розробити план заходів з профілактики булінгу в учнівському середовищі. До планів виховної роботи включати теми виховних справ з означеного питання. Планомірно проводити просвітницькі заходи, спрямовані на попередження насильства в учнівських колективах. |
Постійно |
ЗД з НВихР Психолог Соціальний педагог Класні керівники Майстри в/н Учнівський Комітет «ТЕМП» |
13. |
Уроки відвертого спілкування: «Проблема булінгу очима підлітків». |
Квітень |
Практичний психолог |
14. |
Обов’язково проінформувати батьків щодо прийняття законів України «Про запобіганняі протидії домашньому насильству та булінгу». Про відповідальність за булінг вчителів, батьків, дітей.
|
Лютий Березень |
Адміністрація ліцею класні керівники майстри в/н психолог соціальний педагог |
15. |
Обов’язково провести батьківські збори включаючи до повістки денної питання з теми:
|
1 раз у семестр |
Керівництво навчальних груп вихователі за участі практичного психолога та соціального педагога |
16. |
Гра-тренінг: «Мир та дружба». |
На протязі року |
Соціальний педагог, здобувачі освіти |
17. |
Колаж: «Обирай життя без булінгу». |
На протязі року |
Соціальний педагог |
18. |
Проводити виховні заняття із здобувачами освіти груп з тем: «Що ми знаємо про булінг», «Куди звернутися якщо з тебе знущаються?», «Зупинимо булінг разом».
|
Постійно |
Керівництво навчальних груп, соціальний педагог, психолог |
18. |
Провести системну роботу з педагогічними працівниками на теми: «Як попередит булінг?», «Профілактика булігу в учнівському середовищі», «Булінг серед серед працівників ліцею». |
На протязі року |
Психолог |
20. |
Тематика занять для здобувачів освіти з теми: 1 Заняття з елементами тренінгу: «Як приборкати в очах дракона. 2 Тренінг: «Давайте жити дружно». 3 Імітаційна гра «Ліцейному булінгу скажемо Ні!». 4 Бесіда: «Захист дітей в Інтернеті». 5 Бесіда: «Культура спілкування в Інтернеті». |
На протязі навчального року |
Психолог Соціальний педагог, Класні керівники |
ЗД з НВихР____________ Лариса ПРОХОРЧУК
Соціальний педагог ____________ Інна КОРІННА
Практичний психолог _____________ Олена САВЧЕНКО