У ліцеї відбулась педагогічна рада
У ЛІЦЕЇ ВІДБУЛАСЯ ПЕДАГОГІЧНА РАДА
20 березня відбулася чергова педагогічна рада з таким порядком денним:
1.Про створення та організацію роботи приймальної комісії.
2.Про хід профорієнтації робочими групами в навчальних закладах ТГ регіону.
3. Про запровадження передового педагогічного досвіду на уроках загальноосвітніх дисциплін.
4. Впровадження елементів дуальної форми навчання.
5. Цифрове навчання: використання онлайн ресурсів в сучасних умовах.
6. Запровадження планування , викладання предметів за допомогою
«Смарт – компонентів».
7. Цифрове суспільство: міжнародні економічні відносини, управління , фінанси та соціум.
Засідання розпочав член комісії з приймання-передачі Анатолій Риженко, який надав слово заступнику директора з виховної роботи Ларисі Прохорчук, яка проінформувала про створення та організацію роботи приймальної комісії а також про хід профорієнтації робочими групами в навчальних закладах.
Про передовий педагогічний досвід на власному прикладі розповіли викладачі загальноосвітніх дисциплін Алла Чуба викладач математики та Ірина Рахуба викладач англійської мови та зарубіжної літератури.
Про впровадження елементів дуальної форми навчання в закладах професійної професійно-технічною освіти. Переваги та недоліки впровадження проаналізували викладач географії Людмила Охота та викладач спец предметів Аліна Гацанюк.
Викладач фізики та астрономії Любов Онищенко проінформувала про цифрове навчання: використання онлайн ресурсів в сучасних умовах з власного досвіду.
Про запровадження планування, викладання предметів за допомогою «Смарт – компонентів» доповів викладач спец предметів Олексій Волохов.
Члени педагогічної ради заслухали інформацію про цифрове суспільство: міжнародні економічні відносини, управління, фінанси та соціум від майстра виробничого навчання Інни Петрук.
Підсумовуючи роботу педагогічної ради Анатолій Риженко окреслив основні цілі та завдання педагогічного колективу у 2024 році і вказав на пріоритетні напрямки діяльності.
Під час роботи педагогічної ради панувала творча атмосфера, що сприяло прийняттю конструктивних рішень і визначенню перспективних завдань.