A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний навчальний заклад "Жашківський аграрно-технологічний професійний ліцей"
«Навчаємо професійно – працюємо на майбутнє»

Майстер-клас «Моделюємо писанку» в програмі Blender  

Дата: 23.03.2023 12:44
Кількість переглядів: 167

Майстер-клас «Моделюємо писанку» в програмі Blender

 

   В рамках проведення Тижня математики «MathFest» викладачем інформатики та математики Чубою А.С. був проведений майстер-клас  «Моделюємо писанку» в програмі Blender.

Blender — безкоштовний пакет для створення тривимірної (3D) комп’ютерної графіки, що містить засоби моделювання, анімації, рендерингу, після обробки відео, а також створення ігор. Основні можливості Blender – підтримка різноманітних геометричних примітивів (включаючи полігональні моделі, систему швидкого моделювання в режимі SubSurf, криві Без’є, поверхні NURBS, метасфери, скульптурне моделювання та векторні шрифти). 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень