A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний навчальний заклад "Жашківський аграрно-технологічний професійний ліцей"
«Навчаємо професійно – працюємо на майбутнє»

План протидії булінгу на 2022-2023 н.р.

Дата: 06.09.2022 12:41
Кількість переглядів: 36

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директора ДНЗ «Жашківський АТПЛ»

____________ Таїсія ФЕДОРЕНКО

 

 

План заходів в ДНЗ «Жашківський АТПЛ»

щодо попередження

булінгу в учнівському середовищі на 2022-2023 навчальний рік

 

 

№ п/п

Заходи

Термін виконання

Відповідальні за виконання

1.

Організація механізмів звернення для повідомлень про випадки булінгу (цькування).

Вересень

Адміністрація, практичний психолог Савченко О.Ю.

2.

День відкритих дверей у практичного психолога

Кожного другого вівторку місяця

Практичний психолог

3.

Організація та проведення тижня: «StopBulling».

Вересень

Соціальний педагог Корінна І.В., практичний психолог Савченко О.Ю.

4.

Уроки відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших»

Жовтень

Соціальний педагог,практичний психолог, класні керівники.

5.

Здійснювати постійний контроль щодо  запобігання агресії з боку педагогічних працівників до учнівської молоді відповідно до наказу МОН України від 25.12.2006р. №884 «Про вжиття додаткових заходів щодо профілактики та запобігання жорстокому поводженню з дітьми».

На протязі навчального року

Заступникам директора

Прохорчук Л. В., Волоховій Н.П., старшому майстру Мокійчук Д.П.

6.

     Створити Комісію щодо розгляду випадків булінгу(цькування).

Вересень

Адміністрація, заступник директора з НВихР, соцільний педагог

7.

Долучати до профілактичної роботи лідерів учнівського самоврядування. Проводити тематичні засідання учкому «ТЕМП» з метою попередження булінгу в учнівському колективі.

 

1 раз у місяць

За потреби

Заступник директора з НВихР Практичний психолог

Соціальний педагог

Президент ліцею

8.

Бесіда-тренінг: «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг».

Вереснь

Соціальний педагог

9.

       Обмінюватися інформацією між собою про профілактику  булінгу  та приймати термінові дії в разі  їх виявлення.

Постійно

Адміністрація

Психолог, соціальний педагог

Педагогічні працівники

10.

      За потреби підключати представників органів місцевого самоврядування, соціальні служби, правоохоронців, громадські організації.

 

За потребою

Адміністрація закладу

класні керівники

майстри виробничого навчання

11.

Анкетування за методикою «Агресивна поведінка» (за Є. Ільїним та П. Ковальовим)

Протягом року

Практичний психолог

12.

      Розробити план заходів з профілактики булінгу в учнівському середовищі. До планів виховної роботи включати теми виховних справ з означеного питання. Планомірно проводити просвітницькі заходи, спрямовані на попередження насильства в учнівських колективах.

Постійно

ЗД з НВихР

Психолог

Соціальний педагог

Класні керівники

Майстри в/н

Учнівський Комітет «ТЕМП»

13.

Уроки відвертого спілкування: «Проблема булінгу очима підлітків».

Квітень

Практичний психолог

14.

Обов’язково проінформувати батьків щодо прийняття законів України «Про запобіганняі протидії домашньому насильству та булінгу». Про відповідальність за булінг вчителів, батьків, дітей.

 

Лютий

березень

Адміністрація ліцею

класні керівники

майстри в/н

психолог

соціальний педагог

15.

Обов’язково провести батьківські збори включаючи до повістки денної питання з теми:

  1. «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу».
  2. «Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу для своєї дитини.»

 

1 раз у семестр

Керівництво навчальних груп

вихователі

за участі практичного психолога та соціального педагога

16.

Перегляд та обговорення із здобувачами освіти відеоролику: «Зупиніться! МОЯ Історія про булінг і кібербулінг!»

Лютий

Соціальний педагог, здобувачі освіти

17.

      Проводити виховні заняття із здобувачами освіти  груп з тем: «Що ми знаємо про булінг», «Куди звернутися якщо з тебе знущаються?», «Зупинимо булінг разом».

 

Постійно

Керівництво навчальних груп, соціальний педагог, психолог

 

 

18.

     Завести щоденник булінгу. В ньому фіксувати:

Що відбулося?

Коли відбулося?

Про що йшла мова?

Чому відбувся конфлікт?

Хто і як себе поводив під час події?

Хто й що сказав?

Чи були якісь особливі обставини? Які саме?

Як я себе при цьому почував?

Як я себе поводив?

Чи міг би я поводитися якось інакше? Як саме?

Чи був хтось, хто мені допоміг, підтримав мене?

Чи є свідки та докази події?

Чи був хтось, хто не допоміг?

 

На протязі навчального року

Психолог, соціальний педагог

19.

Провести системну роботу з педагогічними працівниками на теми: «Як попередиту булінг?», «Профілактика булігу в учнівському середовищі».

На протязі року

Психолог, соціальний педагог

20.

     Тематика  занять для здобувачів освіти з теми:

1 Заняття з елементами тренінгу: «Як приборкати в очах дракона.

2 Арт- терапевтичне заняття: «Скринька довіри»;

3 Правовий квест: «Подолаємо булінг разом!».

На протязі навчального року


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень