A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний навчальний заклад "Жашківський аграрно-технологічний професійний ліцей"
«Навчаємо професійно – працюємо на майбутнє»

План заходів в ДНЗ «Жашківський АТПЛ» щодо попередження булінгу в учнівському середовищі на 2020-2021 навчальний рік

Дата: 18.05.2021 15:15
Кількість переглядів: 119

                      

№ п

Заходи

Термін виконання

Відповідальні за виконання

1.

         Довести до відома всіх учасників навчально-виховного процесу лист МОН України від 29.12.2018 № 1/9 – 790 «Щодо організації роботи у закладах освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу».

Вересень,

Лютий

Заступник директора з НВихР Практичний психолог

Соціальний педагог

2.

Здійснювати постійний контроль щодо  запобігання агресії з боку педагогічних працівників до учнівської молоді відповідно до наказу МОН України від 25.12.2006р. №884 «Про вжиття додаткових заходів щодо профілактики та запобігання жорстокому поводженню з дітьми».

На протязі навчального року

Заступникам директора

Кравцю В.В., Прохорчук Л. В., Волоховій Н.П., старшому майстру Мокійчук Д.П.

3.

     Створити Комісію щодо розгляду випадків булінгу(цькування).

Вересень

Адміністрація, заступник директора з НВихР, соцільний педагог

4.

Долучати до профілактичної роботи лідерів учнівського самоврядування. Проводити тематичні засідання учкому «ТЕМП» з метою попередження булінгу в учнівському колективі.

 

1 раз у місяць

За потреби

Заступник директора з НВихР Практичний психолог

Соціальний педагог

Президент ліцею

5.

          Класним керівникам використовувати в процесі виховної діяльності методичні матеріали посібника: «Не смійся з мене».

Постійно

Адміністрація

Психолог

Соціальний педагог

класні керівники

майстри виробничого навчання

6.

       Обмінюватися інформацією між собою про профілактику  булінгу  та приймати термінові дії в разі  їх виявлення.

Постійно

Адміністрація

Психолог, соціальний педагог

Педагогічні працівники

7.

      За потреби підключати представників органів місцевого самоврядування, соціальні служби, правоохоронців, громадські організації.

 

За потребою

Адміністрація закладу

класні керівники

майстри виробничого навчання

8.

Налагодити тісну співпрацю щодо забезпечення виконання завдань з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу із ССД, органами опіки і піклування, ювенальною превенцією Національної поліції, громадськими організаціями.

щодо означеного питання.

Постійно

Адміністрація закладу

ЗД з НВихР

Соціальний педагог

9.

      Розробити план заходів з профілактики булінгу в учнівському середовищі. До планів виховної роботи включати теми виховних справ з означеного питання. Планомірно проводити просвітницькі заходи, спрямовані на попередження насильства в учнівських колективах.

Постійно

ЗД з НВихР

Психолог

Соціальний педагог

Класні керівники

Майстри в/н

Учнівський Комітет «ТЕМП»

10.

Обов’язково проінформувати батьків щодо прийняття законів України «Про запобіганняі протидії домашньому насильству та булінгу». Про відповідальність за булінг вчителів, батьків, дітей.

 

Лютий

березень

Адміністрація ліцею

класні керівники

майстри в/н

психолог

соціальний педагог

11.

Обов’язково провести батьківські збори включаючи до повістки денної питання з теми:

  1. «Булінг у школі.Чому діти цькують дітей і що за цим стоїть».
  2. «Як допомогти дітям упоратись з булінгом.»
  3.  «Психологія особистісних та міжособистісних конфліктів».

1 раз у семестр

Керівництво навчальних груп

вихователі

за участі практичного психолога та соціального педагога

12.

     Провести цикл бесід із здобувачами освіти про цінність особистості і сенс життя з теми:

  1. «Я маю право відчувати і висловлювати свої почуття», «Конфлікти».
  2.  «Безпека в Інтернеті».
  3. «Жити в мирі з собою та іншими».
  4. «Життя – найвища цінність».
  5. «Як не стати жертвою в шкільному середовищі».

 

Вересень- Червень

Класні керівники,

психолог, соціальний педагог

13.

      Проводити виховні заняття з учнями групи з теми: «Що ми знаємо про булінг», «Куди звернутися якщо з тебе знущаються?», «Зупинимо булінг разом», «Чому важливо вчасно відреагувати на прояви булінгу?»

 

Постійно

Керівництво навчальних груп, соціальний педагог, психолог

 

 

14.

     Завести щоденник булінгу. В ньому фіксувати:

Що відбулося?

Коли відбулося?

Про що йшла мова?

Чому відбувся конфлікт?

Хто і як себе поводив під час події?

Хто й що сказав?

Чи були якісь особливі обставини? Які саме?

Як я себе при цьому почував?

Як я себе поводив?

Чи міг би я поводитися якось інакше? Як саме?

Чи був хтось, хто мені допоміг, підтримав мене?

Чи є свідки та докази події?

Чи був хтось, хто не допоміг?

 

На протязі навчального року

Психолог, соціальний педагог

15.

Провести системну роботу з педагогічними працівниками на теми: «Профілактика булігу в учнівському середовищі», «Безпечна школа», «Маски булінгу».

На протязі року

Психолог, соціальний педагог

16.

     Тематика  занять для здобувачів освіти з теми:

1.«Конфлікт. Вирішення конфліктів мирним шляхом».

2.«Як навчити дітей безпеці в інтернеті.»

3. «Кібербулінг. Що потрібно знати».

4.Дружба. Відносини з одногрупниками.

5. «Подорож світом без булінгу».

6.Ти та твоє оточення. Лідерство.

7.Стосунки з батьками.

8. Ризикована поведінка молоді.

 

На протязі навчального року

Психолог

Соціальний педагог, Класні керівники

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень