Робота з обдарованою молоддю
Робота з обдарованою молоддю
Найважливішим в організації роботи з обдарова¬ними дітьми є створення загального «поля креативності», яке сприяє розвитку творчих здібностей здобувачів освіти та викладачів.
Викладач біології Людмила Охота постійно вдосконалює свої знання щодо методики діагностики обдарованих дітей.
Обдаровані здобувачі освіти постійно залучені до освітнього процесу через системне використання різноманітних видів урочної та позаурочної діяльності.
Діяльність гуртка «Юний біолог» сприяє розкриттю творчого потенціалу здобувачів освіти, зацікавленості, використанню отриманий знань у професійній діяльності. На засіданні гуртка здобувачі освіти підготовили цікаві факти про генетику та мали можливість поспілкуватися з Чарльзом Дарвіном за допомогою Чату GPT на сайті «На урок».
Василь Сухомлинський дає алгоритм виховання обдарованої дитини: «Творчість народжується там, де створюється сплав глибоких і міцних знань з до¬свідом практичної діяльності, який склався у процесі самостійної роботи і самовихованні.