План щодо попередження булінгу на 2021-2022 н.р.
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директора ДНЗ «Жашківський АТПЛ»
____________ Т.А.Федоренко
План заходів в ДНЗ «Жашківський АТПЛ»
щодо попередження
булінгу в учнівському середовищі на 2021-2022 навчальний рік
№ п/п |
Заходи |
Термін виконання |
Відповідальні за виконання |
1. |
Організаціямеханізмівзвернення для повідомлень про випадкибулінгу (цькування). |
Вересень |
Адміністрація, практичний психолог Савченко О.Ю., |
2. |
Уроки відвертого спілкування: «Щопосієш, те й пожнеш» |
Протягом року |
Класнікерівники, Кловак В.П., Ведіністова О.П. |
3. |
Круглий стіл до тижня протидії булінгу: «Маски булінгу». |
Вересень |
НББВД Лавренюк А. Ю., Соціальний педагог Корінна І.В., практичний психолог Савченко О.Ю. |
4. |
Організація та проведення тижня протидії булінгу: «Ми за життя без булінгу». |
Вересень |
Соціальний педагог,практичний психолог, класні керівники. |
5. |
Здійснювати постійний контроль щодо запобігання агресії з боку педагогічних працівників до учнівської молоді відповідно до наказу МОН України від 25.12.2006р. №884 «Про вжиття додаткових заходів щодо профілактики та запобігання жорстокому поводженню з дітьми». |
На протязі навчального року |
Заступникам директора Кравцю В.В., Прохорчук Л. В., Волоховій Н.П., старшому майстру Мокійчук Д.П. |
6. |
Створити Комісію щодо розгляду випадків булінгу(цькування). |
Вересень |
Адміністрація, заступник директора з НВихР, соцільний педагог |
7. |
Долучати до профілактичної роботи лідерів учнівського самоврядування. Проводити тематичні засідання учкому «ТЕМП» з метою попередження булінгу в учнівському колективі.
|
1 раз у місяць За потреби |
Заступник директора з НВихР Практичний психолог Соціальний педагог Президент ліцею |
8. |
Засідання методичної комісії класних керівників «Протидія булінгу в учнівському колективі». |
Постійно |
Адміністрація Психолог Голова методичної комісії, класні керівники. |
9. |
Обмінюватися інформацією між собою про профілактику булінгу та приймати термінові дії в разі їх виявлення. |
Постійно |
Адміністрація Психолог, соціальний педагог Педагогічні працівники |
10. |
За потреби підключати представників органів місцевого самоврядування, соціальні служби, правоохоронців, громадські організації.
|
За потребою |
Адміністрація закладу класні керівники майстри виробничого навчання |
11. |
Анкетування за методикою «Агресивна поведінка» (за Є. Ільїним та П. Ковальовим) |
Протягом року |
Практичний психолог |
12. |
Розробити план заходів з профілактики булінгу в учнівському середовищі. До планів виховної роботи включати теми виховних справ з означеного питання. Планомірно проводити просвітницькі заходи, спрямовані на попередження насильства в учнівських колективах. |
Постійно |
ЗД з НВихР Психолог Соціальний педагог Класні керівники Майстри в/н Учнівський Комітет «ТЕМП» |
13. |
Уроки відвертого спілкування: «Що посієш, те й пожнеш». |
Протягом року |
Класні керівники |
14. |
Обов’язково проінформувати батьків щодо прийняття законів України «Про запобіганняі протидії домашньому насильству та булінгу». Про відповідальність за булінг вчителів, батьків, дітей.
|
Лютий березень |
Адміністрація ліцею класні керівники майстри в/н психолог соціальний педагог |
15. |
Обов’язково провести батьківські збори включаючи до повістки денної питання з теми:
|
1 раз у семестр |
Керівництво навчальних груп вихователі за участі практичного психолога та соціального педагога |
16. |
Перегляд та обговорення із здобувачами освіти документального фільму “Булер” |
лютий |
Психолог, здобувачі освіти |
17. |
Проводити виховні заняття з учнями групи з теми: «Що ми знаємо про булінг», «Куди звернутися якщо з тебе знущаються?», «Зупинимо булінг разом», «Чому важливо вчасно відреагувати на прояви булінгу?»
|
Постійно |
Керівництво навчальних груп, соціальний педагог, психолог |
18. |
Завести щоденник булінгу. В ньому фіксувати: Що відбулося? Коли відбулося? Про що йшла мова? Чому відбувся конфлікт? Хто і як себе поводив під час події? Хто й що сказав? Чи були якісь особливі обставини? Які саме? Як я себе при цьому почував? Як я себе поводив? Чи міг би я поводитися якось інакше? Як саме? Чи був хтось, хто мені допоміг, підтримав мене? Чи є свідки та докази події? Чи був хтось, хто не допоміг?
|
На протязі навчального року |
Психолог, соціальний педагог |
19. |
|