A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний навчальний заклад "Жашківський аграрно-технологічний професійний ліцей"
«Навчаємо професійно – працюємо на майбутнє»

План щодо попередження булінгу на 2021-2022 н.р.

Дата: 10.09.2021 09:50
Кількість переглядів: 106

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директора ДНЗ «Жашківський АТПЛ»

____________ Т.А.Федоренко

 

 

План заходів в ДНЗ «Жашківський АТПЛ»

щодо попередження

булінгу в учнівському середовищі на 2021-2022 навчальний рік

 

 

№ п/п

Заходи

Термін виконання

Відповідальні за виконання

1.

Організаціямеханізмівзвернення для повідомлень про випадкибулінгу (цькування).

Вересень

Адміністрація, практичний психолог Савченко О.Ю.,

2.

Уроки відвертого спілкування: «Щопосієш, те й пожнеш»

Протягом року

Класнікерівники, Кловак В.П., Ведіністова О.П.

3.

Круглий стіл до тижня протидії булінгу: «Маски булінгу».

Вересень

НББВД Лавренюк А. Ю., Соціальний педагог Корінна І.В., практичний психолог Савченко О.Ю.

4.

Організація та проведення тижня протидії булінгу: «Ми за життя без булінгу».

Вересень

Соціальний педагог,практичний психолог, класні керівники.

5.

Здійснювати постійний контроль щодо  запобігання агресії з боку педагогічних працівників до учнівської молоді відповідно до наказу МОН України від 25.12.2006р. №884 «Про вжиття додаткових заходів щодо профілактики та запобігання жорстокому поводженню з дітьми».

На протязі навчального року

Заступникам директора

Кравцю В.В., Прохорчук Л. В., Волоховій Н.П., старшому майстру Мокійчук Д.П.

6.

     Створити Комісію щодо розгляду випадків булінгу(цькування).

Вересень

Адміністрація, заступник директора з НВихР, соцільний педагог

7.

Долучати до профілактичної роботи лідерів учнівського самоврядування. Проводити тематичні засідання учкому «ТЕМП» з метою попередження булінгу в учнівському колективі.

 

1 раз у місяць

За потреби

Заступник директора з НВихР Практичний психолог

Соціальний педагог

Президент ліцею

8.

Засідання методичної комісії класних  керівників «Протидія булінгу в учнівському колективі».

Постійно

Адміністрація

Психолог

Голова методичної комісії,

класні керівники.

9.

       Обмінюватися інформацією між собою про профілактику  булінгу  та приймати термінові дії в разі  їх виявлення.

Постійно

Адміністрація

Психолог, соціальний педагог

Педагогічні працівники

10.

      За потреби підключати представників органів місцевого самоврядування, соціальні служби, правоохоронців, громадські організації.

 

За потребою

Адміністрація закладу

класні керівники

майстри виробничого навчання

11.

Анкетування за методикою «Агресивна поведінка» (за Є. Ільїним та П. Ковальовим)

Протягом року

Практичний психолог

12.

      Розробити план заходів з профілактики булінгу в учнівському середовищі. До планів виховної роботи включати теми виховних справ з означеного питання. Планомірно проводити просвітницькі заходи, спрямовані на попередження насильства в учнівських колективах.

Постійно

ЗД з НВихР

Психолог

Соціальний педагог

Класні керівники

Майстри в/н

Учнівський Комітет «ТЕМП»

13.

Уроки відвертого спілкування: «Що посієш, те й пожнеш».

Протягом року

Класні керівники

14.

Обов’язково проінформувати батьків щодо прийняття законів України «Про запобіганняі протидії домашньому насильству та булінгу». Про відповідальність за булінг вчителів, батьків, дітей.

 

Лютий

березень

Адміністрація ліцею

класні керівники

майстри в/н

психолог

соціальний педагог

15.

Обов’язково провести батьківські збори включаючи до повістки денної питання з теми:

  1. «Протидія цькування в учнівському колективі».
  2. «Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини.»

 

1 раз у семестр

Керівництво навчальних груп

вихователі

за участі практичного психолога та соціального педагога

16.

Перегляд та обговорення із здобувачами освіти документального фільму “Булер”

лютий

Психолог, здобувачі освіти

17.

      Проводити виховні заняття з учнями групи з теми: «Що ми знаємо про булінг», «Куди звернутися якщо з тебе знущаються?», «Зупинимо булінг разом», «Чому важливо вчасно відреагувати на прояви булінгу?»

 

Постійно

Керівництво навчальних груп, соціальний педагог, психолог

 

 

18.

     Завести щоденник булінгу. В ньому фіксувати:

Що відбулося?

Коли відбулося?

Про що йшла мова?

Чому відбувся конфлікт?

Хто і як себе поводив під час події?

Хто й що сказав?

Чи були якісь особливі обставини? Які саме?

Як я себе при цьому почував?

Як я себе поводив?

Чи міг би я поводитися якось інакше? Як саме?

Чи був хтось, хто мені допоміг, підтримав мене?

Чи є свідки та докази події?

Чи був хтось, хто не допоміг?

 

На протязі навчального року

Психолог, соціальний педагог

19.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень